Początki mechaniki

Marzec 20, 2011 § Dodaj komentarz

Przyszła pora na pokazanie Wam dotychczasowych efektów. Prace nad silnikiem trwają już od ponad miesiąca. Średnio raz na dwa tygodnie pojawia się kolejna wersja rozszerzona o kilka mechanizmów.

W tej chwili można już przetestować prostą fizykę. Działa poruszanie się po mapie, ruchome platformy z dźwigniami, drabiny, dwa typy przeciwników oraz system cząsteczek. Silnik do pobrania jest tutaj. Zaznaczam, że jest to demonstracyjna wersja bez grafiki, z umieszczonymi losowo przykładowymi elementami. Ponadto jest ona już prawie nieaktualna, gdyż w przeciągu kilku dni programiści wypuszczą następne demo.

W paczce znajduje się też aplikacja o nazwie ParticleEdit. Jest to edytor, który ułatwi nam tworzenie efektów graficznych opartych na cząsteczkach. Przy jego pomocy możemy wygenerować plik, który załadujemy do konkretnej mapy przy pomocy… no właśnie… edytora poziomów.

Po ukończeniu silnika programiści przygotują zaawansowany edytor na potrzeby budowania map. Ułatwi on projektowanie ich tak, aby gra była trudna i przede wszystkim ciekawa. W nim znajdą się wszelkie narzędzia do ustawiania obiektów na mapie i programowania wydarzeń.

Oskar Kuligowski

PS. Miło mi poinformować, że testujemy czterech potencjalnych członków naszego zespołu, w tym dwóch grafików. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych tygodni będę mógł Wam pokazać szkice.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Początki mechaniki at Czerwony Kapturek.

meta